Search found 69 matches

Return to advanced search

Re: Range of the Shops

2nd that ;). U could save a whole lot of useless moving with ur ship inbase which would make it hella more comfortable to play.
by ssr12
01.03.2012, 19:12
 
Forum: Battleships Crossfire League
Topic: Range of the Shops
Replies: 1
Views: 1601

Re: Nothing special :p

I like :D
by ssr12
01.03.2012, 19:04
 
Forum: Battleships Crossfire Replays & Screenshots
Topic: Nothing special :p
Replies: 2
Views: 2207

Re: Methodical Guide on winning games as Goblin

yeah like eI_trickser said poison isnt a realiable tool to steal kills.
And the only thing Climate Changer has going for it is the Winterwinds which can be easier acquired by buying an oc ship.

btw Orbs: U can mark all animals ;)

btw2: ups
by ssr12
01.03.2012, 11:04
 
Forum: Battleships Crossfire tactics-discussion
Topic: Methodical Guide on winning games as Goblin
Replies: 8
Views: 4501

Re: International Brigade A.K.A. "Hooker" - Unofficial Guide

"druck" button doesnt work neither does ctrl druck or ctrl print or whateva... If its that easy could u just make em urself and upload them? pls? :roll:
by ssr12
29.02.2012, 17:45
 
Forum: Battleships Crossfire tactics-discussion
Topic: International Brigade A.K.A. "Hooker" - Unofficial Guide
Replies: 13
Views: 30458

Re: What can actually get you banned? (besides hacking/leavi

Dunno what happened to u or how justified ur claim is. But nevertheless ur desperate seeking for attention doesn't make u look good ;)

And I won my fair share of games agains say_no and guess what? Still not banned... There's gotta be more to that story
by ssr12
28.02.2012, 11:33
 
Forum: Battleships Crossfire League
Topic: What can actually get you banned? (besides hacking/leaving)
Replies: 3
Views: 1986

Re: International Brigade A.K.A. "Hooker" - Unofficial Guide

Mhh cant find any printscreen button on this laptop :P.
If somebody could provide them woulda be awesome. Common Community!
by ssr12
27.02.2012, 20:58
 
Forum: Battleships Crossfire tactics-discussion
Topic: International Brigade A.K.A. "Hooker" - Unofficial Guide
Replies: 13
Views: 30458

Methodical Guide on winning games as Goblin

Here it starts: Directory: 1. Foreword 2. Mindset 3. Early Game 4. Mid Game 5. Late Game Why hello there and welcome to my methodical guide for winning games as goblin. My name is ssr12 and I played Battleships Crossfire since version 4.32 and I can honestly say that no Wc3 mod has kept me fascinat...
by ssr12
27.02.2012, 20:04
 
Forum: Battleships Crossfire tactics-discussion
Topic: Methodical Guide on winning games as Goblin
Replies: 8
Views: 4501

Re: The Ultimate Start? Battlezones

Personally I always go for basic cannon/Wood. But I havent tested the oc weapon start yet. Even though with oc weapons u might get more dps for ur gold at start. I feel like ure worse of with them in the longterm, and I dont rly know if u can make up for that with ur advantage at start. Or u could j...
by ssr12
27.02.2012, 01:27
 
Forum: Battleships Crossfire tactics-discussion
Topic: The Ultimate Start? Battlezones
Replies: 3
Views: 3631

Re: International Brigade A.K.A. "Hooker" - Unofficial Guide

First of all very nice guide dude 8) Personally i prefer to lvl up onboard cannon first, then hook then sails then hull. Ure pretty much unkillable early on anyway. And I feel like for chasing small ships with ur onboard cannon speed never hurts. U could mark ur favorite spots to hook or the enemies...
by ssr12
26.02.2012, 22:38
 
Forum: Battleships Crossfire tactics-discussion
Topic: International Brigade A.K.A. "Hooker" - Unofficial Guide
Replies: 13
Views: 30458

Re: Please report bugs&suggestions here

Since there is no Dodo of Death anymore really remove the dodos pls. They are pretty much useless now and are just obstacles for no reason. And pls nerf the sader. Since u dont get deads anymore when u suicide this ship has spreaded like a disease. I think in all my past games since u buffed him the...
by ssr12
10.07.2011, 22:17
 
Forum: Battleships Crossfire Developement
Topic: Please report bugs&suggestions here
Replies: 205
Views: 53092

Re: SoS Allstars Vs the Rest of the World

would be nice if u could get 4 players fixed and say a rough estimate when all 4 of u got time... so we can plan this ;)
by ssr12
26.06.2011, 23:34
 
Forum: Battleships Crossfire Teammakers Lounge
Topic: SoS Allstars Vs the Rest of the World
Replies: 4
Views: 2988

SoS Allstars Vs the Rest of the World

Has been awhile since we had our last Clanmatch. And has been an even longer while since we lost a game. Sooo me and my fellow mates are startin to get bored. Hereby i challenge every Cf Clan to come up with a worthy team to face us can be mixed clanteams aswell. I just wanna have an exciting game a...
by ssr12
24.06.2011, 10:28
 
Forum: Battleships Crossfire Teammakers Lounge
Topic: SoS Allstars Vs the Rest of the World
Replies: 4
Views: 2988

Shuffle Back to Tourney Mode pls

Yeh topic says it me and alot of my fellow mates think that shuffle should be only tourney mode. It has always been that way and trader and short mode just feel so strange in shuffle. If u wanna play with trader or short mode go ffa. As the skill tends to be abit higher in shuffle than in ffa i thin...
by ssr12
23.06.2011, 18:56
 
Forum: Battleships Crossfire League
Topic: Shuffle Back to Tourney Mode pls
Replies: 1
Views: 1583

Re: Qualify games more fun without goblins

Well gobos should balance because its in their best interest. If they dont they will lose aswell which smart gobos would like to avoid. And yeah i see another flaw there as sometimes gobos just dont care/ dont know what theyre doing. In these cases theyre mostly so bad they shouldnt be much of a pro...
by ssr12
20.06.2011, 23:54
 
Forum: Battleships Crossfire League
Topic: Qualify games more fun without goblins
Replies: 5
Views: 3180

Re: Qualify games more fun without goblins

First of all its Crossfire so gobos are and have always been a part of the game. Its their job to balance the game and help the inferior team. If u are in a defensive 4vs6 position try to stay back and set up 4vs2 position against gobo, try to gank them then u got a timeframe to do your attack with ...
by ssr12
13.06.2011, 09:28
 
Forum: Battleships Crossfire League
Topic: Qualify games more fun without goblins
Replies: 5
Views: 3180

Re: 4.60 changelog preview

Im with terry on that one Strike ship is already quite nice i think the 1 second stun would make the hook/board way too easy. Btw one thing u should really reconsider is improving the gobo in short mode. As it has been already mentioned, the gobo empire gold way less compared to north and south empi...
by ssr12
10.06.2011, 18:07
 
Forum: Battleships Crossfire Developement
Topic: 4.60 changelog preview
Replies: 12
Views: 5228

Re: Screens of the new base

looks nice very medieval... One thing could u make bob at a fixed place?
by ssr12
26.05.2011, 08:21
 
Forum: Battleships Crossfire Developement
Topic: Screens of the new base
Replies: 5
Views: 3945

Re: Maphack again

pls ban these guys... playing against mh gobos aint fun. Even if they suck like these ;)

p.s: u could just ban the whole pcm gang cause theyre all using mh
by ssr12
23.05.2011, 20:38
 
Forum: Battleships Crossfire Replays & Screenshots
Topic: Maphack again
Replies: 4
Views: 2301
Next

Return to advanced search

cron